Zanimljivi su prozori kojima je okvir izrađen zajedno s tranzenama od jednog monolitnog kamena. Krov je pokriven škriljama, a unutrašnjost otkriva ugodno iznenađenje: zidovi su pokriveni freskama visoke vrijednosti. Teme slika obrađuju motive iz kristova života, dopunjene su slikama apostola Petra i Pavla te prizorima iskušenja i bičevanja sv. Antuna Pustinjaka. U apsidi valja izdvojiti naslikano krunjenje Djevice Marije okružene anđeoskim korom sa srednjovjekovnim glazbalima. Ta je slika po likovnoj vrijednosti svrstana u red najvrijednijih ostvarenja srednjovjekovne umjetnosti Istre. Naime, prikazani su Marija i Krist koji ju kruni, a okruženi osmoricom anđela s instrumentima u rukama. Riječ je o najstarijem prikazu glazbenih instrumenata u Istri uopće. Rad je to nepoznatog majstora s kraja 14. st. koji je bio školovan u krugu venecijanskog Trecenta. Ova se crkvica može usporediti s najkvalitetnijim spomenicima gotičke arhitekture zapadnoobalnih istarskih gradova. Freske su restaurirane i konzervirane te, prema mišljenju brojnih stručnjaka za zidno slikarstvo i povijest umjetnosti, spadaju u vrh zidnog slikarstva srednjovjekovne Istre. Profesor Andrija Mohorovičić ovu je crkvicu nazvao "malom bazilikom" što dovoljno govori o njenoj umjetničkoj vrijednosti.
LEGENDA
Crkva je svojedobno bila desakralizirana, odnosno korištena kao vinski podrum i poljoprivredno skladište sa stajom. No, nakon što se u njoj izleglo tele s dvjema glavama, tadašnji su ju korisnici, ispunjeni strahom, prepustili zubu vremena. Novčanom potporom nadvojvode Franje Ferdinanda 1911. godine bila je otkupljena od dotadašnje vlasnice i popravljena, a tri godine kasnije konzervirana je i slika na začelnom zidu. Ovu legendu dijelom potvrđuje i arhivsko gradivo.