POSTUPAK KOD SUMNJE NA BOLEST COVID-19 KOD GOSTA U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU ZA GOSTA
1. Ostati u smještajnoj jedinici.
2. Obavijestiti telefonom o bolesti odgovornu ili ovlaštenu osobu smještajne jedinice.
3. Ukoliko se ne može stupiti u kontakt s odgovornom osobom smještajne jedinice, nazvati liječnika na broj telefona Call centra Istarskih domova zdravlja IDZ – 0953256006
POSTUPAK KOD SUMNJE NA BOLEST COVID-19 KOD GOSTA U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU ZA ODGOVORNU ILI OVLAŠTENU OSOBU
1. Obavijestiti nadležnog liječnika na broj telefona Call centra Istarskih domova zdravlja IDZ – 0953256006
2. Obavijestiti gosta da ostane u smještajnoj jedinici do liječničkog pregleda i dobivanja daljnjih uputa.
3. Osigurati gostu zaštitnu masku i papirnate maramice.
4. Za vrijeme čekanja rezultata testiranja na COVID-19 informirati gosta o mogućnosti dostave gotovog jela, bez kontakta.
5. Informirati gosta da za vrijeme čekanja rezultata testiranja na COVID-19 sam održava higijenu prostora.
6. Odrediti jednu osobu koja će komunicirati s gostom, ali bez ulaženja u smještajnu jedinicu, uz obavezno nošenje zaštitne maske i zaštitnih rukavica te održavanje fizičke udaljenosti.
7. Nakon korištenja zaštitne opreme (maske, rukavice) odložiti ih u kantu za otpatke s poklopcem u koju su uložene dvije plastične vrećice za otpad te nakon toga oprati i dezinficirati ruke.
8. Informirati kontakte gosta sa sumnjom na COVID-19 da i oni ostaju u smještajnoj jedinici do saznanja nalaza testiranja.
9. U slučaju da je test na COVID-19 kod gosta pozitivan o daljnjem postupanju odlučuju nadležni liječnici (mob. 095-325-6006) i epidemiolog (mob. 099-529-4455).
10. Nakon odlaska COVID-19 pozitivne osobe iz smještajnog objekta, isti je potrebno dekontaminirati od strane Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije (mob. 098-9825-684).
IZVOR