Odluka Vlade Republike Slovenije koja stupa na snagu 23/08/2021 prema kojoj putnici u tranzitu za ulazak u zemlju trebaju pokazati dokaz da su cijepljeni protiv covida-19, dokaz da su bolest preboljeli ili negativni test.
Odluka Vlade Republike Slovenije koja stupa na snagu 23/08/2021 prema kojoj putnici u tranzitu za ulazak u zemlju trebaju pokazati dokaz da su cijepljeni protiv covida-19, dokaz da su bolest preboljeli ili negativni test.
U suradnji s TZO Bale dogovorili smo dodatni punkt za testiranje turista s područja Općine Žminj. Punkt se nalazi kod recepcije za mobilne kućice na ulazu u kamp Mon Perin. Plaćanje se vrši na licu mjesta prilikom testiranja.
Cijena PCR testiranja: 500,00 kn
Rezultat testiranja gosti dobivaju u roku od 24 sata.
Cijena brzih antigenskih testova: 150,00 Kn
Rezultat testiranja gosti dobivaju u roku od 30 minuta
Testiranje je namijenjeno gostima koji imaju potrebu potvrde za povratak u svoje matične države, ali po potrebi mogućnost može koristiti i domicilno stanovništvo.
Za najavu na testiranje potrebno je najaviti se barem jedan dan ranije na e-mail covid-test@bale-valle.hr ili na telefon +385 52 824 270 do 16:00 sati kako biste dobili termin testiranja.
Za potrebe evidencije treba dostaviti ime i prezime osobe koja se testira, kontakt telefon i e-mail adresu za dostavu potvrde o obavljenom testiranju. Potvrda se dostavlja na naznačeni e-mail.
Molim vas da uputite goste da za testiranje ne čekaju zadnji dan.
Trenutno se PCR testiranja mogu obaviti na sljedećim lokacijama:
https://www.istra.hr/hr/business-information/tzi/covid-19/dostupna-testiranja/pcr-testovi-u-istri
Ostale lokacije za brzo antigensko testiranje u Istri:
https://www.istra.hr/hr/business-information/tzi/covid-19/dostupna-testiranja/brzi-antigenski-testovi-u-istri
Ovim Pravilnikom propisuje se oslobođenje od plaćanja turističke pristojbe u 2021. godini za osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu ili na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te za osobe koje koriste uslugu noćenja u smještajnom objektu u kojem se obavlja ugostiteljska djelatnost.
Više informacija: LINK
TZO Žminj |
Osobe koje koriste uslugu noćenja u smještajnom objektu u kojem se obavlja ugostiteljska djelatnost (članak 9. Zakona, osim skupine Kampovi) | 1. 4. do 30. 9. | 30 % | 7,00 kn |
TZO Žminj | Osobe koje koriste uslugu noćenja u smještajnom objektu u kojem se obavlja ugostiteljska djelatnost (članak 9. Zakona, osim skupine Kampovi) | Ostalo razdoblje | 30 % | 5,00 kn |
TZO Žminj | Osobe koje koriste uslugu noćenja smještajnom objektu iz skupine Kampovi | 1. 4. do 30. 9. | 38 % | 5,00 kn |
Poštovani,
obavještavamo vas da je u sustavu eVisitor pokrenut obračun godišnjeg paušalnog iznosa turističke pristojbe za 2021. za pružatelje usluga smještaja u domaćinstvu i na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu kojeg mogu uplatiti jednokratno u punom iznosu do 31. srpnja tekuće godine ili u tri jednaka obroka, s tim da prvi obrok dospijeva 31. srpnja, drugi 31. kolovoza, treći 30. rujna tekuće godine.
Paušalna turistička pristojba iznosi 175,00 kn po registriranom glavnom krevetu (175,00 x broj kreveta = iznos turističke pristojbe za uplatu).
Zaduženje za turističku pristojbe možete pronaći odmah na početnoj stranici eVisitora ili pod financije gdje se nalaze potrebni podaci za uplatu i gdje možete isprintati uplatnicu.
Molimo iznajmljivače kojima je potrebno dostaviti uplatnicu mailom ili poštom da nam se jave.
TURISTIČKA ČLANARINA
Vezano za plaćanje turističke članarine, godišnji paušalni iznos članarine može se platiti jednokratno do 31. srpnja tekuće godine ili u tri jednaka obroka, s time da prvi obrok dospijeva 31. srpnja, drugi 31. kolovoza, a treći 30. rujna tekuće godine.
Napomena: Uplatnice i zaduženje za turističku članarinu nije prikazano u sustavu eVisitor.
Turistička članarina iznosi 22,50 kn po registriranom glavnom krevetu ( 22,50 x broj kreveta = iznos turističke članarine za uplatu).
Članarina se plaća u pošti, Fini ili banci nalogom za plaćanje, kao bilo koji drugi račun prema slijedećim podacima:
UPLATITELJ: Ime i prezime, te adresa prebivališta iznajmljivača
PRIMATELJ: TZ ŽMINJ
MODEL: 67
BROJ RAČUNA PRIMATELJA: HR9510010051753127154
POZIV NA BROJ ODOBRENJA: OIB iznajmljivača
OPIS PLAĆANJA: članarina TZ Žminj
Projektom „Safe Stay in Croatia“ namjera je uvođenje posebne oznake sigurnosti u RH te informiranje turističkog sustava o njenom postojanju i uvjetima i načinu stjecanja oznake.
Odjel za turizam Istarske županije objavio je Javni poziv za uključenje u program certificiranja Eko prijateljskog smještaja Eco Domus, čime nastavljaju s promicanjem održivog razvoja turizma, te razvoja Istre kao kvalitetne turističke destinacije.
Program Eco Domus je namijenjen malim turističkim smještajnim objektima koji su kategorizirani kao kuće za odmor ili kao apartmani (isključivo ukoliko cijelim objektom u kojem se nalaze upravlja ista osoba) ukupnog kapaciteta najviše 30 ležajeva. Također, prilikom odabira objekata, prednost imaju iznajmljivači iz onih sredina u kojima se već provodi sustavno selektivno prikupljanje i zbrinjavanje otpada, koji su registrirani za cjelogodišnje poslovanje i iznajmljivanjem se bave najmanje 3 godine.
Osnovne karakteristike Eco Domus smještaja su: društvena i ekološka odgovornost, cjelovita zaštita okoliša i zdravlja, korištenje eko certificiranih sredstava za pranje i čišćenje, korištenje eko certificiranih toaletnih proizvoda, korištenje prirodnih materijala, štednja vode i energije i sortiranje i recikliranje otpada. Za sada je u program Eco Domus uvršteno 44 objekata koji su zadovoljili najmanje 50 osnovnih kriterija u 12 kategorija.
Sve informacije o ovom programu dostupne su na sljedećoj poveznici.
Poštovani suradnici,
kao što vam je poznato, svake godine uoči turističke sezone Policijska uprava istarska provodi preventivne aktivnosti kako bi se svi zajedno pravovremeno pripremili za dolazak domaćih i stranih turista te kako bismo osigurali da se naši gosti u Istri osjećaju sigurno. Upravo Istra već godinama prednjači po broju turističkih dolazaka i noćenja, no s brojem turista tijekom ljetnih mjeseci povećava se i problematika imovinskog kriminaliteta.
Budući da osim prirodnih ljepota i gostoljubivosti domaćina, turisti prilikom odabira destinacije za odmor na vrlo visoko mjesto stavljaju i sigurnosti njihovog odredišta, zadaća policije je osigurati da sve protekne u najboljem redu i da se turisti u Hrvatskoj osjećaju sigurno. Stoga svake godine provodimo niz preventivnih aktivnosti, a jedna od njih su i edukacije privatnih iznajmljivača o mjerama samozaštite od provala i krađa. Nažalost, zbog specifičnih okolnosti uzrokovanih pandemijom, edukacije su ove godine izostale, no unatoč tome, željeli bismo doprijeti do privatnih iznajmljivača i ukazati im kako mogu podići stanje sigurnosti u svom objektu smještaja.
U privitku poziva na suradnju dostavljamo vam letak Policijske uprave istarske o samozaštitnom ponašanju, koji je nastao upravo u suradnji s Turističkom zajednicom Istarske županije. Osim letka, za koji bi bilo poželjno da se nalazi u objektima smještaja privatnih iznajmljivača kako bi se gosti mogli upoznati s korisnim savjetima za sigurnije ljetovanje, vlasnicima objekata smještaja preporuča se da vode brigu o sigurnosti gostiju kroz nekoliko korisnih savjeta:
Vjerujemo da ćemo na ovaj način nastaviti našu uspješnu suradnju te da ćemo zajedno, podizanjem stanja sigurnosti, osigurati još jednu povoljnu turističku sezonu i u konačnici imati zadovoljne goste koji će se vraćati u Istru jer su ju prepoznali kao sigurnu turističku destinaciju.
S poštovanjem,
POLICIJSKA UPRAVA ISTARSKA