• Croatian (Hrvatski)
  • English (United Kingdom)
  • Deutsch (Deutschland)
Visit Žminj Visit Žminj

Menu

  • Home
  • Destination
  • Gastronomy
  • Culture
  • Activities
  • Accomodation
  • Interesting facts
  • Events
  • Contact us
  • Home
  • Destination
  • Gastronomy
  • Culture
  • Activities
  • Accomodation
  • Interesting facts
  • Events
  • Contact us

Novosti

Turistička članarina 2020.

Unutar sustava eVisitor vidljiv je obračun turističke članarine za 2020. godin.  Rokovi za uplatu: I. obrok -  31.7., II. obrok - 31. 8. , III. obrok - 30.9.

Obračun turističke članarine za 2020. se obavlja na temelju maksimalnog broja kreveta ili smještajnih jedinica u 2019. godini. Maksimalni broj kreveta ili smještajnih jedinica se određuje na način da se analizira svaki dan tijekom cijele 2019. te se za obračun uzima onaj dan kada je iznajmljivač imao najveći broj aktivnih kreveta ili smještajnih jedinica. 

Primjer 1. Ako je iznajmljivač na početku godine imao 8 kreveta, a npr. u lipnju odjavio 2 kreveta, maksimalni broj kreveta u 2019. godini je 8 te će se prema tome obračunati turistička članarina. Maksimalni broj kreveta se promatra prema pojedinom iznajmljivaču (prema OIB-u) te prema području grad/općine odnosno prema turističkoj zajednici.

 Primjer 2. Ako iznajmljivač ima 2 apartmana (svaki po 4 kreveta) na dvije različite adrese, ali obje adrese su na području iste turističke zajednice, maksimalni broj kreveta je 8 te se članarina uplaćuje na jedan IBAN.

 Primjer 3. Ako iznajmljivač ima 2 apartmana (svaki po 4 kreveta) na dvije različite adrese koje su ujedno u 2 različite turističke zajednice, maksimalni broj kreveta je 2 puta po 4 kreveta. Shodno tome članarina se uplaćuje na 2 zasebna računa za svaku pojedinu turističku zajednicu.

- Na osnovi podataka Porezne uprave, obveznicima plaćanja turističke članarine u paušalnom iznosu dostavljat će se informacija o iznosu zaduženja te načinu plaćanja turističke članarine putem sustava eVisitor.

- Napominjemo kako je obračun vidljiv samo obveznicima, a ne i turističkim zajednicama.

( Podsjećamo kako je od 1. siječnja  2020. na snazi novi model obračuna turističke članarine za osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu i na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu. U skladu s odredbama novog Zakona o članarinama u turističkim zajednicama (NN 52/19), Pravilnik o godišnjem paušalnom iznosu članarine za osobe koje pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu i na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu i o obrascima TZ za plaćanje članarine turističkoj zajednici (NN 14/20)  i Dopunama navedenog pravilnika (NN 88/20).  Napominjemo kako je Porezna uprava, koja u skladu sa Zakonom o članarinama u turističkim zajednicama izvršava poslove evidencije, obračuna i naplate članarine od pravnih i fizičkih osoba, izvršila predmetni obračun te podatke dostavila Hrvatskoj turističkoj zajednici kako bi se isti implementirali unutar sustava eVisitor.)

Link:

Pravilnik o godišnjem paušalnom iznosu članarine:   https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_02_14_251.html

Pravilnik o dopuni  pravilnika o godišnjem paušalnom iznosu članarine: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_07_88_1674.html

S obzirom da se zaduženje temelji na podacima iz sustava eVisitor u slučaju pogrešno unesenih podataka o kapacitetima odnosno obvezniku može doći do odstupanja od stvarnog stanja pa vas u navedenom slučaju molimo da svaki takav upit detaljno provjerite te izvršite potrebne ispravke kako bi podaci u eVisitoru u potpunosti bili usklađeni s podacima iz rješenja odnosno podacima koje porezna uprava vodi a temelju OIB sustava.

Kako bi se što kvalitetnije i ažurnije ispravile možebitne pogreške, u slučaju kada se obveznik javi ispostavi Porezne uprave te prijavi zaduženje članarine u pogrešnom iznosu nadležni službenici Porezne uprave tražit će od poreznog obveznika rješenje nadležnog ureda o odobrenju za pružanje ugostiteljskih usluga u domaćinstvu ili na OPG-u, te na temelju navedenog rješenja, ponovno utvrditi godišnji iznos članarine i uočenu pogrešku upisati u posebnu tablicu koja će se na dnevnoj razini dostavljati nadležnoj turističkoj zajednici putem emaila.

Postupak kod sumnje na COVID-19

POSTUPAK KOD SUMNJE NA BOLEST COVID-19 KOD GOSTA U SMJEŠTAJNOM OBJEKTU ZA GOSTA

Read more ...

Korisne informacije, upute , preporuke i pravila ponašanja za privatne iznajmljivače u okolnostima bolesti COVID -19

Izvor predmetnih informacija je Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ).

Sve relevantne informacije, odgovore na brojne upite gostiju i sl. moguće je objedinjeno pronaći na mrežnim stranicama HTZ-a na sljedećoj poveznici.

Informacije za privatne iznajmljivače - PDF

Edukacija Certificirani vodič-interpretator

Turistička zajednica općine Žminj  i Europsko udruženje za interpretaciju baštine Interpret Europe uz potporu Općine Žminj  pozivaju vas na edukaciju za vodiče interpretatore, namijenjene muzejskim vodičima, djelatnicima parkova prirode, turističkim vodičima i svima onima koji imaju priliku osobno predstavljati baštinu svojim gostima ili posjetiteljima.

Read more ...

Adrese i brojevi telefona turističkih ambulanti

Popis turističkih ambulanti u Istarskoj županiji - prilog

ISTARSKA ŽUPANIJA

Epidemiolog u pripravnosti 099 5294455

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO ISTARSKE ŽUPANIJE  098 441 821

ISTARSKI DOMOVI ZDRAVLJA: TURISTIČKE AMBULANTE
Turistička ambulanta Labin  052/650994 Svetog Mikule 2, Labin
Turistička ambulanta Poreč 052/ 426464, Mauro Gioseffi 2, Poreč
Turistička ambulanta Pula 052/ 210805, Flanatička 27, Pula
Turistička ambulanta Rovinj 052/ 840702, Matteo Benussi 6, 52210 Rovinj
OSTALO
Privatna turistička ambulanta, Trg na lokvi 1, Rovinj

TURISTIČKE AMBULANTE U TURISTIČKIM TVRTKAMA: 
Poreč
1. Hotel Pical, Poreč
2. Hotel Mediteran,  Poreč
3. Turističko naselje Lanterna, Tar
4. Auto kamp Orsera i Autokamp Funtana (Ambulata Vrsar)
Rovinj
5. Autokamp Polari Rovinj
6. Autokamp Valalta Rovinj
Labin
7. Turističko naselje Rabac – Valamar, kuća Mediteran, Rabac
Umag
8. Turističko naselje Park Umag
9. Turističko naselje Stelamaris Umag (u formiranju)
10. Turističko naselje Katoro Umag
Pula
11. Turističko naselje Belvedere Pula
12. Turističko naselje Bi Village Pula

IZVOR

Web aplikacija za najavu dolaska gostiju u Hrvatsku

Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo turizma su s ciljem povećanja efikasnosti prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi naši gosti bili upoznati s epidemiološkim mjerama koje su na snazi u Hrvatskoj, otvorili web stranicu Entercroatia.
Na navedenoj stranici se nalazi online obrazac u koji se upisuju svi podaci koji su uobičajeno traženi u procesu prelaska granice te uz jednostavno predočenje putovnice ili osobne isprave policajcu na granici, broj ili kod s osobne iskaznice ili putovnice se automatski povezuje sa svim unaprijed upisanim podacima u online obrascu. Na taj način je cjelokupna procedura upisivanja podataka svake pojedinačne osobe u vozilu svedena na vremenski minimum te se povećava prometna protočnost.
Više informacija možete pronaći na linku.

Za goste u Istri: Mjere zaštite i upute u slučaju sumnje na bolest COVID-19

U prilogu možete preuzeti letke na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku sa svim ključnim podacima mjera zaštite i uputa u slučaju sumnje u bolest Covid-19.

Letak - Hrvatski

Letak - Engleski

Letak - Njemački

Letak - Talijanski

Protokol Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo - Postupak kod pojave bolesti u gosta u turističkom smještaju u vrijeme pandemije COVID-19

U prilogu preuzmite Protokol Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo -  Postupak kod pojave bolesti u gosta u turističkom smještaju u vrijeme pandemije COVID-19.

Web aplikacija za najavu dolaska gostiju u Hrvatsku

Ministarstvo unutarnjih poslova i Ministarstvo turizma su s ciljem povećanja efikasnosti prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi naši gosti bili upoznati s epidemiološkim mjerama koje su na snazi u Hrvatskoj, otvorili web stranicu Entercroatia.
Na navedenoj stranici se nalazi online obrazac u koji se upisuju svi podaci koji su uobičajeno traženi u procesu prelaska granice te uz jednostavno predočenje putovnice ili osobne isprave policajcu na granici, broj ili kod s osobne iskaznice ili putovnice se automatski povezuje sa svim unaprijed upisanim podacima u online obrascu. Na taj način je cjelokupna procedura upisivanja podataka svake pojedinačne osobe u vozilu svedena na vremenski minimum te se povećava prometna protočnost.
Više informacija možete pronaći na linku.

Ovdje možete pogledati podatke koji se popunjavaju u obrascu.

 

Organizacija zdravstvene zaštite turista u Istarskoj županiji tijekom turističke sezone 2020. godine

Istarski domovi zdravlja su uveli jedinstveni telefonski broj – Call centar za Covid 19 suspektne osobe za područje Istarske županije.

Telefonski broj Call centra je 095/325 6006, a dostupan je od 8,00 do 21,00 sati svih 7 dana u tjednu. Broj će biti u funkciji od 1. srpnja 2020. godine do završetka turističke sezone.

Izvan radnog vremena Call centra, može se kontaktirati Nastavni zavod za hitnu medicinu Istarske županije na broj 194, ali  samo za hitna stanja vezana za Covid 19.

Odgovorna osoba smještajnog objekta, ili osoba koju on ovlasti, treba osigurati da gosti imaju kontakt broj pružatelja smještaja.

Nadležne ambulante će, u slučaju sumnje na infekciju Covid 19, organizirati ili izvršiti sve potrebne usluge, što uključuje:
- pregled pacijenta u smještajnom objektu
- pregled pacijenta u ordinaciji po potrebi
- uzimanje brisa na Covid 19
- organizaciju prijevoza uzetog brisa do Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije
- obavijest gostu o rezultatima testiranja

U slučaju da gost  ima  simptome koji upućuju na infekciju Covid 19, odgovorna osoba treba poduzeti slijedeće:

  • nazvati nadležnu liječničku ordinaciju (turističku ambulantu ili Call centar IDZ-a) i pomoći u uspostavi kontakta između pacijenta i zdravstvenog radnika,
  • obavijestiti gosta da ostane u smještajnoj jedinci do liječničkog pregleda i dobivanja daljih uputa,
  • osigurati gostu zaštitnu masku i papirnate maramice,
  • obavijestiti gosta o mogućnosti dostave gotovog jela za vrijeme čekanja nalaza testiranja,
  • obavijestiti gosta da za vrijeme čekanja rezultata testiranja sam treba održavati higijenu prostora,
  • odrediti osobu koja će komunicirati s gostom, ali bez ulaženja u smještajnu jedinicu i uz nošenje zaštitne maske i rukavica te održavanje fizičke udaljenosti,
  • nakon korištenja, zaštitnu opremu potrebno je odložiti u kantu za otpatke s poklopcem, u koju su uložene dvije plastične vrećice za otpad te nakon toga oprati i dezinficirati ruke,
  • informirati kontakte gosta da i oni ostanu u smještajnoj jedinici do saznanja rezultata testiranja,
  • u slučaju da test na Covid 19 kod gosta pozitivan o daljem postupanju odlučuju nadležni liječnik i epidemiolog.

PRILOG

Posjetite Žminj, otkrijte priču o kralju i kraljevstvu

Za vikend idem u Žminj. Čim sam to spomenuo prijateljima, vidio sam upitnike u njihovim očima. Što ćeš u Žminju? Volim Istru, odgovaram im.

Read more ...

Primjer potvrde rezervacije smještaja, charter usluge, itd. kojom se dokazuje ulazak u RH u turističke svrhe

Nastavno na nužnost posjedovanja potvrde o rezervaciji smještaja kao jednog od uvjeta za prelazak granice RH za strane državljane te kako određeni pružatelji usluga nemaju otprije izrađenu formu slične potvrde,na sljedećem linku možete pronaći primjer potvrde rezervacije.

Read more ...
  • Start
  • Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Next
  • End
  1. You are here:  
  2. Home
  3. Novosti

Important informations

  • Useful telephone numbers
  • Health Care

Official part

  • Privacy policy

About us

Turistička zajednica Općine Žminj
9. rujna 22A
HR-52341 Žminj 

OIB: 55911265013
VAT: HR55911265013

Contact

tel. +385 52 846 792
mob. +385 91 1 846 251
fax. +385 52 846 844
e-mail. tzzminj@zminj.hr

Working hours:
Mon - Fri: 07:30 - 15:30

                        istra ecoxperience logo


Copyright © 2025 Visit Žminj. All Rights Reserved.